„To naturalne” – kampania wizerunkowa firmy Barlinek

Informacja Prasowa

12-06-2012  Autor: Mariola Sykuła   Źródło: Barlinek S.A.   Kategoria: Porady, produkty, technologie

Agencja K2 przygotowała strategię oraz koncepcję kampanii wizerunkowej firmy Barlinek. Działania prowadzone w prasie i internecie będą wspierane aktywnościami z obszaru social mediów i e-PR.

Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces zmian, realizowanych od blisko roku w Barlinku. Celem zmian jest umocnienie pozycji lidera oraz wyróżnienie produktów marki na tle konkurencji. Kampania podkreśla najwyższą wartość produktów wykonanych z naturalnych surowców.

Agencja K2 odpowiada za koncepcję i przygotowanie projektów reklam prasowych, które ukażą się w wybranych tytułach wnętrzarskich nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Rumunii i na Ukrainie. 

Wiodące hasło kampanii: „to naturalne“ podkreśla walory naturalnych, drewnianych podłóg. Motywem przewodnim  kampanii jest seria zdjęć, jakby wyjętych z domowego archiwum, na których widoczna jest drewniana podłoga. Zdarzają się na niej sytuacje „z życia wzięte“, które są pretekstem do przedstawienia zalet prawdziwego drewna. Siłą pomysłu jest pokazanie podłogi w domu, który tętni życiem. Dodatkowym atutem są zdjęcia autorstwa jednego z najlepszych fotografów młodego pokolenia – Łukasza Ziętka.

W ramach kampanii agencja K2 zajmie się również poprowadzeniem fanpage’a tematycznego pt. „Drewno Forever”, który ruszy już w pierwszej połowie czerwca. Komunikacja skupiać się będzie wokół tematyki designu oraz wykorzystania drewna w dekoracji wnętrz.

Uzupełnieniem kampanii będą działania prowadzone w obszarze e-PR obejmujące artykuły sponsorowane i media relations.

Działania zostały rozpoczęte w połowie maja i potrwają do końca roku. K2 współpracuje z firmą Barlinek od początku tego roku. Kampania „To naturalne” stanowi pierwsze działanie przeprowadzone przez agencję dla tego klienta.

BARLINEK to największy i najbardziej znany polski producent podłóg drewnianych. Firma odnosi znaczące sukcesy również za granicą - podłogi z logo marki można obecnie kupić już w 55 krajach na 5 kontynentach. Każda kolekcja produktów łączy w sobie wieloletnie doświadczenie ekspertów firmy, najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne oraz znajomość aktualnych trendów w zakresie aranżacji wnętrz. Barlinek jest również inicjatorem wielu programów dotyczących ochrony środowiska oraz edukacji ekologicznej.

Więcej informacji na:  www.barlinek.com


***

K2 (www.k2.pl) jest największą agencją interaktywną w Polsce. Tworzy kampanie, które angażują we wszystkich mediach. Wdraża projekty, gdzie Internet, Mobile czy Social to nie dodatek, a serce działań marketingowych.

Od 15 lat zmienia nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla swoich Klientów, wśród których są takie marki, jak: Coca-Cola, Grupa PZU, IKEA, LG Electronics, MTV, Play, czy Volvo.

K2 została najwyżej ocenianą agencją interaktywną w badaniu Grand Check 2011.

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com