Skutecznie i tanio – reklamuj się z głową!

Poradniki...

09-10-2014  Autor: Autor zewnętrzny   Źródło: brooklyn.pl   Kategoria: Porady, produkty, technologie

Bez klientów nie ma biznesu. I chociaż początkującym biznesmenom ich pozyskanie może wydawać się trudne i kosztowne, to wcale tak nie musi być – swoją firmę możemy reklamować bez inwestowania w wielkie kampanie. Jak? Zobaczcie sami!

Najważniejsza jest okolica lokalu

W przypadku małych przedsiębiorstw nie ma najmniejszej potrzeby pozyskiwania szerokiej rzeszy klientów. Oczywiście wszystko zależy od branży i zasięgu firmy, ale gdy jest to lokalny biznes wtedy najlepiej skoncentrować się na najbliższej okolicy. Możemy reklamować się w lokalnej prasie czy radiu, jednak najważniejsza wydaje się promocja na ulicy – umieszczone w potykaczach reklamowych plakaty, estetyczny i przyciągający uwagę szyld czy billboardy. Taka reklama będzie nie tylko skuteczniejsza, ale też, co najważniejsze – tańsza.

Dobry projekt to podstawa

Nawet najlepiej pomyślana strategia reklamowa będzie klapą, jeśli oprze się na źle zaprojektowanych materiałach. Pamiętaj, że do klientów najłatwiej dotrzeć za pomocą wizualnych środków – nie oszczędzaj na projektach i zleć je dobremu, rozumiejącemu realia rynku grafikowi. Wydasz wprawdzie trochę więcej, ale takie plakaty przyciągną klientów, którzy w twojej firmie zostawią jeszcze więcej pieniędzy – inwestycja szybko się zwróci.

Bądź widoczny!

Na zatłoczonej ulicy twoje reklamy i tak nie będą dostrzeżone, jeśli nie zadbasz o to, by były łatwo widoczne. Na szczęście, nie powinno to być problemem – dzięki potykaczom reklamowym, specjalnym tablicom i odpowiedniemu oświetleniu nie będziesz musiał martwić się o to, czy uda ci się dotrzeć do potencjalnych klientów. Warto zdać się sobie sprawę z tego, że w przypadku tych materiałów znaczenie ma nie tylko ich funkcjonalność, ale i estetyka – jest ona równie ważna, co projekt ulotek czy bannerów.

Zainwestuj w promocyjne gadżety

Konkurencja na rynku jest naprawdę olbrzymia – najlepsze nawet szyldy, witryny czy potykacze reklamowe mogą więc nie raz okazać się niewystarczające w walce o klienta. Warto zatem wyposażyć się w sekretną broń – promocyjne gadżety, które będziemy mogli wręczyć klientom. Jeśli postaramy się, by były nie tylko ciekawe, ale i przydatne, szanse, że do nas wrócą, znacznie wzrosną.

Nie zapominaj o ulotkach

Chociaż żaden chyba przedsiębiorca nie wyobraża sobie reklamowania swojego biznesu bez ulotek, warto o nich przypomnieć – są bowiem tanie i niezwykle skuteczne. Aby za ich pomocą naprawdę pozyskać nowych klientów, musimy pamiętać, by doskonale wyglądały – w ich przypadku znaczenie ma jednak nie tylko projekt, ale i sposób, w jaki zawrzemy na nich informacje. Klientowi musi wystarczyć jeden rzut oka, by wiedział, czy nasza oferta go interesuje – piszmy krótko i przejrzyście.

Wsparcia przy tworzeniu artykułu udzieliła firma Brooklyn - potykacz reklamowy

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com